Sleepover

Godmorgon folket!

Igår var det en varm och solig dag så jag orkade inte uppdatera bloggen o.o.
Sen så sov jag faktiskt hos älskling inatt, och vi chillade framför tv:n igår och såg The village. Jag velar, men jag tycker den var ganska bra ändå!

Igår fick jag också en kommentar av denna Random som läser min blogg! VA ROLIGT! Jag kan inte förstå att någon typ råkat läsa min blogg en gång och sen "fastnat" för den xD.
Men hur som helst så ville Random att jag skulle berätta vad det var med patientnämnden och det skall jag nu också göra!
Vi gör en lång historia kort! Jag var på läkarbesök i fredags och blev kränkt och diskriminerad av läkaren som jag nu anmält. Det är det som händer i mitt liv, spännande saker må jag då säga.

Idag kära läsare.. ska jag till en läkare igen, för att göra en uppföljning på medicinen. Så får vi se hur det går. Jag är inte taggad alls. .__.


Tagga mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0