Sjukdomsfanatiker... not anymore.

Jag har vart det mesta, men aldrig less på att vara sjuk. Någon gång ska vara den första, och nu är jag väldigt less.
I söndags fick jag problem med magen och har sen dess haft det...får inte i mig mer än en ynka yoghurt och nå vatten på hela dagarna. Har gått ner 6 kg. Ja jag slipper iallafall kicka iväg med något dyrt viktprogram.. jag har ju.. magsjuka?
Eller nej vet ni, igår var jag till farbror doktorn på vårdcentralen dragonen, och han sa att det är för att jag har "på grund utav mitt annorlunda namn en annnan kultur.. och nordiska människor har ofta problem med just, magen". Så. Det är helt enkelt mitt nordiska påbrå.... läser ni min sarkasm?

Blev väckt av mammas sms imorse, som alla resterande dagar den här veckan. Glömmer som vanligt stänga av ljudet på mobilen. Och jag är inte glad när jag blir väckt vid 8 en lördag..

Nä usch är less idag. Riktigt less.

Saknar älskling, vill bli frisk så allt kan vara som vanligt.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0