Go back home!

Hello.

Jag sa just åt min sjukdom som bosatt sig i min kropp att försvinna till nästa person. Men av några konstiga anledningar så verkar jag inte smitta folk. Vet ej vad problemet är, ska jag inte ens få lite skadeglädje när jag ligger inför döden? typ.

Aja, har spenderat dagen i min soffa med Room Raiders, som inte är roligt längre, det var roligt de första fem gångerna, nu är det mer... "okej tjejerna kommer tillslut säga att dom ska hoppa i hans säng när dom genomsöker hans rum och de kommer ta på sig någonting från hans garderob" . Det börjar bli lite enformigt.

Sen gick jag faktiskt en sväng med Nellie runt kvarteret, men det är sjukt jobbigt fortfarande. Hjärtat slår som en parad när man kommer in. Och då har jag inte ens gått fort -.-

Mjamja, pratar med C nu, fröjd att "se" hennes ord XD på msn.
Hon har tydligen skaffat sig flickvän på riktigt nu, jag är så glad för hennes skull som alla andra gånger! Hon är bra den där människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0