burp.

Vaknade av mig själv klockan 8 säger vi. Vi utelämnar det faktum att nellie satt och skällde som en annan galning var tredje minut en timme innan. Men ja, jag klarar mig!

Har försökt ställa alla möbler på plats idag också, det går bra för jag är stark! det enda som går mindre bra är att hänga upp den där fördömda spegeln..... just nu hänger den på en skör tråd! (på riktigt!) xD


Igår var som sagt älskling här HELA dagen! Och vi hade det faktiskt jättemysigt. Jag upptäckte honom i trappen när jag skulle gå ut med nellie vid elva igår morse. Hihi, han är så busig!

Idag ska jag till stan och lämna in papper till soc, har också fått svar från patientnämden osv, men det orkar jag inte skriva om nu, så ni som undrar, får helt enkelt fråga! (där räknar jag då in typ dig älskling och....ja bara du faktiskt i och med att du är den enda som läser min blogg för tillfället. Eller ja... någon random gör det också! HEJ PÅ DIG RANDOM!)

That's all folks!

Kommentarer
Postat av: Random

Hej Aeternus!

Jag undrar! Berätta, snälla? :)

Du verkar ha en underbar pojkvän!



Hälsningar, Random!

2009-05-25 @ 15:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0