Bring me roses

Godmorgon världen där ute.

Idag vaknade jag av mig själv vid åtta. Det var inte världens roligaste upptäckt.
Jag hade tänkt sova till minst tio idag! men nä. det får väl vänta.
Mådde inte illa när jag vaknade = börjar bli friskare?
Åt en yoghurt och nu mår jag faktiskt lite kassare, men alltså jag känner mig hur som helst piggare än vanligt. Eller ja, "än vanligt" den här veckan som vart iallafall. Hoppas det försvunnit helt imorgon... eller åtminstone... tisdag.

Idag har jag på min fina blåa klänning som jag är så glad att jag köpte, jag tänker ha mina nya blåa skor till den idag. För jag ska följa med älskling som ska köpa kläder åt sig själv och ja jag följer gärna med! :D shoppingtokig som jag är.

Har suttit och pratat med Dimma ett tag nu på msn, hon ska tydligen gå och lägga sig nu. Hm, hur kan man missa en sån solig dag som denna genom att sova?! det går inte för sig ju.

Förresten så är det typ ett år sen jag bodde på arlanda flygplats nu! Tänk vad tiden går.
Ja jag kan bara se tillbaka och skratta konstigt nog. Det enda jag saknar från arlanda är självklart deras latte. Amazing goda.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0