Bedshaped

Det slår mig gång på gång vilken otrolig tur jag haft som hittat min underbara pojkvän. Allt började så fel men att det kunde sluta så bra, jag bara vet att det här är mannen i mitt liv. Det här är mannen jag vill dela så otroligt mycket med. Jag tror inte på "förevigt" men jag vill verkligen dela en så stor del av mitt liv med dig älskling.
Du har funnits där för mig i gråt och i glädje. Du har fått mig att inse att jag duger, mer och mer.
Du har svarat varje gång jag ringt och inte velat säga just ingenting, men bara ville höra din röst. Du har lyssnat fastän jag pratat på i en timme eller två om ingenting också. Bara för att du vet hur mycket det betyder för mig.

När jag har kommit i vemod och gråt och inte vetat hur jag ska lösa problemen jag har, så har du alltid kommit med bra förslag och tröst. Du har aldrig tyckt att mina åsikter eller funderingar är konstiga.
Tvärtom faktiskt, du frågar alltid om min åsikt för du vill verkligen höra den.

Du har fått mig att acceptera mina flames på magen, och på armarna. Du har fått mig att våga gå i t-shirt och våga visa mina ben.
Älskling, du måste tro mig när jag säger att ingen annan kommer någonsin att påverka mig så mycket som du.






Jag är din förevigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0