Snacka skit.

Goddagens! 

Tänk att det redan är 4:e december, tiden bara rullar på. Känns som om det var nyss jag stod där och köpte baddräkt inför sommaren. 
Men nu är det kallt, vintrigt och vitt ute så nu får man ha någonting annat på sig! :D

Idag ska jag träffa pappa ( om han kommer ihåg det ) kl 16. Innan det ska jag vandra runt lite på stan för att hitta någon julklapp till bästa vän och så ska jag också på posten och kolla lite grejs. 

Idag känner jag mig lite... neutral på något sätt. Som när man inte orkar ta itu med tankar. 
Så idag ska jag köpa sushi på hemvägen och äta ikväll. Sen håller jag på att ladda ner "The hangover" och "Flickan som lekte med elden" så får vi se om jag blir nöjd med filmvalet :).
Jag har tänkt på det där med skitsnack. Att folk pratar bakom ryggen på en när man inte är där. Det sägs att de som snackar skit om andra i din närhet snackar skit om dig i din frånvaro. 
Då undrar jag det om mina närmaste vänner, vad säger dom när jag inte är där? vad hatar dom med mig, som dom hatar så mycket att dom måste snacka om? sånt är ganska intressant faktiskt. Men.. ja det är bara en tanke. 

Nu ska jag sminka mig och sådant där tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0