Så.

Sist jag skrev var i juni, ja förutom tidigare idag då alltså. 
Och vad har hänt sedan sist? 

Well i sista inlägget fick jag köket ommålat, i en lite mörkare blå färg, för den förra var typ babyblå. 
Sedan gick det någon vecka så fick jag vattenskada i hela köket, så skulle dom fixa det, så då fick jag inte bo hemma på någon månad. Sen kom jag ÄNTLIGEN hem, och så var jag hemma en vecka, sen fick jag vattenskada... IGEN! på samma ställe , i köket. 

Sen blev min hund med valpar, men det kom inga, för hon var skendräktig fick jag reda på dag 65 typ. Haha. 

Sen har jag haft inflyttningsfest, träffat syster + syskonbarn och ja just ja! Jocke har flyttat in :3. 
Kanske för evigt, kanske för tillfället, who knows om vi går varandra på nerverna eller ej? ! <3
(jaghoppaspåförevigt)

/aertenus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0