Nej!

Jag har inte gett upp bloggandet igen! Internet har nämligen inte fungerat på två dagar. Men nu verkar det fungera igen, så glad är jag! 

Idag har jag först sett Supernatural hela morgonen och sedan åt jag med Räkan (bästavän<3) och Winnie på Rhodos, kebabtallrik mmmh gott var det! Sedan gick vi och såg "Så Olika", och jag tyckte den var bra! 
Det var ett fint budskap i den! 

Var väldigt sur på Winnie idag dock, ibland går han mig bara på nerverna. Men älskar honom ändå! han är en fin vän, men ibland orkar man bara inte :< 

Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag träffa pappa, gå på bio IGEN kanske, eller så går jag på bio på lördag. Vi får se vad som händer helt enkelt. 

Jag kan göra precis vad jag vill. För jag kan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0