Godmorgon!

Har vart vaken sedan halv nio dock, men gjorde en stoooor frukost med mackor och gröt och kaffe :> och sedan har jag duschat också! 

Idag ska jag till hjärntvätten, min psykolog med andra ord. Känns faktiskt riktigt bra! sist jag var där var kanske någon månad sedan, jag kände att jag behövde ett avbrott och inte tänka på så mycket! Nu är jag dock back on track och mår lite (?) bättre! 

Så ska åka med 12.20 bussen till sjukan och se vad som händer idag. Känns som om det mest kommer vara jag som babblar. Man kommer på mycket under en sån här tid. Men.. frågan är om det är så bra. Hmm, let's find out later!
Sen ska jag äta nått på stan kanske och sen ska jag gå runt lite och kolla om jag hittar någon julklapp till bästa vän. 
Hittar jag en till Winnie och Jocke också så är det ett plus! ska dock vara "billig" i år. Har inte så mycket pengar. Men tanken som räknas! <3 

Nellie mådde förresten lite dåligt idag. När jag vaknat och gick på toa kom hon in dit och spydde på golvet. HEH. Mysigt. 

Aja.
/ Aeternus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0