Sommarkänslor!

Hela helgen har vart fyllt med sol och värme med svala vindar och jag har gått utan strumpbyxor för första gången i år! ÄVen om jag börjat äta på min antidepressiva så tycker jag att det har vart en lugn och fin helg. Jag har vart och kollat på en lägenhet som jag nu, verkar som om jag ska få! :D I'm the happiest person ever!

I fredags började jag som sagt med antidepp och Jocke var på filmkväll och jag tog det lugnt hela kvällen med godis och tv.
På lördagen for jag som sagt och kollade in en källarlägenhet, en 1:a på 35-37 kvm som var superfin! Jag ringde direkt till hyresvärden då jag vart där och talade in ett meddelande om att jag ville ha den! :D
Efteråt så gick jag till konsum i närheten av lägenheten och handlade kyckling och grönsaker till en sallad som jag och jocke åt till middag, supergod!!
Sen gick jag hela vägen från lägenheten till centrum, det var väl.. okej kanske 3 km men det var iallafall superskönt :D

Sen kom jag hem och jocke och jag gjorde mat och chillade hela kvällen, tills jag somnade, de här pillrerna gör mig så otroligt trött! De biverkningar jag tror jag märkt än så länge är:
- irritation
- humörsvängningar
- svettvallningar
- trötthet (onormal trötthet)
- lite (ytterst lite) myrkrypningar i händer och armar

Så jag tycker det har vart rätt lugnt faktiskt. Kunde vart mycket värre ju.

Igår, söndag, så hände inte så mycket, åt hemmagjord pizza tillsammans med Älsk, Tor och Julia.
Det var gott och ganska trevligt faktiskt.

Idag när jag vaknade så ringde jag genast till hyresvärden, men inget svar.. ringde och ringde..
tills hon äntligen svarade! och då hade hon inte ens hört mitt inspelade meddelande! :o
Hon verkade positiv och hon skulle ringa till tjejen som bor i lägenheten nu och bestämma datum för inflyttning. Jag är skitglad! :D


Nu ska jag försöka få i mig lite frukost snart + medicinen.
Borde vänta till tio egentligen men... vi får se.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0