Matlagning och nattligt besök

Igår kväll blev jag rastlös efter att ha slagit huvudet väldigt hårt så jag satte mig och klickade runt på flaschbacks forum. Kanske det bästa forumet i världen! I love it. Men hur som helst, så hittade jag en tråd där som heter "Beter ni er som ett jävla spån med er partner?" , om ni är inne på fb och läser så kolla igenom den tråden, jag skrattade så magen gick ur led, som jag brukar säga.

Sen blev det natt och jag skulle sova, kring elva ungefär, jag sov redigt gott men väldigt oroligt, så vid halv två vaknade jag plötsligt upp och skrev ett "<3" till älskling för att kolla om han var vaken kanske, såklart fick jag ett "<3" till svar och så var smsandet igång. Vi skrev ett bra tag och jag somnade till och från tills jag frågade Jocke: "Vad gör du förresten?" och till svar får jag "Jag är ute och går faktiskt :o!" några minuter senare, som ni kanske kan förstå, så ringde det på dörren.
Han är helt underbar min älskade älskade jocke, han bara dyker upp mitt i natten (vi bor ca 3,5 mil från varandra) och ringer på dörren. Jag blev såklart jättelycklig som vanligt men ännu lyckligare imorse när jag vaknade med hans armar runt om mig. Underbar känsla som jag hoppas alla får känna på någon gång!

Idag vaknade jag rätt tidigt kring 9 tiden , men undvek att väcka jocke på ett tag faktiskt. Sen tog vi en lång dusch tillsammans och sen var jag tvungen att åka till vlc för undersökningen som jag pratade om igår. Det var iallafall ingen fara "där nere" och leverprovet tar jag inte förräns det 30:e.

Medans jag var på vlc passade älskling på att handla lite grejer för han hade nämligen bestämt sig för att göra mat åt mig idag ihii. Han är så söt. Kan ni inte se honom framför er med kockmössa? Jag kan!



Jag vet fortfarande inte riktigt vad det blir för mat men jag lovar att uppdatera bloggen sen!

Vi var förbi mitt barndomshem idag också, det kändes faktiskt rätt bra. Längesen jag var där nu, men det ser faktiskt nästan likadant ut nu som då :) känns bra.

Just nu så står älskling i köket och gör något underligt ljud, jag vill inte veta riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0